fabulous life of saandrali

Idag vaknade jag 7.15 pga. att en busschaufför ringde och väckte mig. Jag råkade nämligen glömma min portmonä på bussen igår för ca 243:e gången. Jag är så jävla slarvig och jag ofta får panikångestattacker över mitt eget agerande. Men jaja någon gång kommer jag också växa upp eller så blir jag barn föralltid som mamma säger att pappa är. Vi får se, båda låter bra.

Idag har jag och min älskade även städat lägenheten. Man vet att det är på tiden när emma och emma kommer in och säger "oj ni måste nog dammsuga" hehe. Så nu har jag dammsugat och isse torka golv ? Duktig och fin kille som påminner mycket om en koala - mjuk och utrotningshotad.

Jag lämnade isse med städningen och for på stan för dejt med mina vänninor. Jag ansåg det vara viktigare i dåläget. Vi shoppade och lunchade på calles halleluja.

Mmm smaskens

Nu är jag iallafall hemma i mitt hus i furunäs och tänkte slappa ett tag. Jag har endå ordnat upp mitt liv rätt så bra i veckan - återfunnit börs, har ett ganska säkert skydd mot livmoderhalscancer, nytt jobb!! och har shoppat på rea. Det låter vuxet tycker jag. Det enda som saknas är bil, boende och b-kupa. Hehe skoja det var det enda jag kom på som började på b.

Nu ska jag safta på en redbull och läsa bloggar ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback