en vän som är en kompis

Fredagkväll brukar ju betyda fest. Men det var i mitt gamla liv. Istället har jag tagit det jävligt lugnt, varit på en affär och hookat upp med min underbara vän emma. Alla borde ha en vän som du. Du är en stjärna på en himmel och mest lik är du polstjärnan. Du är även det finaste jag någonsin lagt mitt öga på

Här är vi på fest för ett tag sen. Jag kommer ihåg vad jag drack den kvällen, 10 xider cactus (fattar ni hur less man blev???) och en kvarting minttu black. Jag skulle inte dricka xider cactus eller minttu black för pengar. En del alkoholhaltiga drycker kan jag verkligen inte dricka pga. dåliga minnen. T.ex xider cactus, minttu black, explorer, passoa, bacardi melon och razz, absinthe och något som jag kallar "dansken". Dansken är det äckligaste jag någonsin druckit i hela mitt liv. Det var något jag hittade i mina föräldrars barskåp och gjorde en häxa på. Jag har gjort många häxor i mina dagar och bara tanken på dom gör mig illamående. Kan komma ihåg hur dom smakade. Okej jag undra hur jag kom in på det här. Något jag borde lära mig på den här bloggen är "en röd tråd".

Sitter hemma hos isse nu! Han är inte hemma och jag sa till han "kom inte hem". För jag ska färga min utväxt och då vill jag helst inte ha honom närvarande. Men nu jävlar är det bråttom jag måste skölja ur hej då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback