en dröm som inte gick i uppfyllelse

 
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=5xOSoONDpY4]
 
Ikväll har "Breaking Dawn part 2" premiär och min dröm har länge varit att se den, just på premiären och just idag kl 00.00. Förra året såg vi nattbion och det var så himla kul och mysigt. Men detta år är jag äldre och tar mognare beslut. Förra året skulle jag upp klockan 6 för att fara till skolan men det sket jag blanka fan i för jag sket blanka fan i skolan.

Detta år är jag äldre och mognare och har ett arbete jag måste respektera. Så för mig blir det ingen nattbio, istället blir det jobb och förberedelse för kommande depression. Nej men.. ledsen är jag för jag ville se den idag. Men kanske är det lika bra för jag har inte läst ut boken än. Jag har inte läst ut "part one" än så jag har ju en bit att gå... men jag har aldrig tid att läsa bok.

Men det kommer ju snart en helg och då kanske jag får se den!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback