Dagens Wantie

 
Under den här rubriken brukar det oftast vara något materiellt, t.ex. kläder eller skor. Men idag är det något lite mer mänskligt jag vill ha - ett barn. Och jag vill inte ha vilket barn som helst, nej nej! Jag vill ha den svenska holleywoodfrun Isabel Adrians barn. Jag brukar inte gilla barn för 1. dom grinar 2. dom snorar och 3. dom är ofta fula. Men det här barnet är inte fult, det är det sötaste jag någonsin lagt mitt öga på!!! Åhh jag vill verkligen ha henne... men tyvärr så har jag nog inte råd då Isabel Adrian och Steve Angello är väldigt förmögna och skulle nog sätta ett högt pris på hennes skalle....

Istället ska jag nog fråga min pojkvän Isak hur aktuellt det skulle vara att vi kanske skaffar ett kärleksbarn. Jag tror vi skulle få ganska söta barn, bara dom inte ärver mina anlag för övervikt.. tjocka barn är inte söta.

Nu ska jag ta en dusch sen sova, Isse kom just hem så jag ska säga att vi "måste prata" och då ska jag fråga det där om barn. Jag återkommer med resultat. Ifall han tackar ja till förslaget kommer jag ha en tävling har på bloggen där vinnaren får äran att bli gudmor.

Nu drar jag, Godnatt ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback