Breaking Dawn

 
Igårkväll blev det äntligen breaking dawn på bio!!!! Jag och min lilla wii gick på en romantisk dejt och såg den ? Och jäävlar så bra den var. Jag vill se den igen!!! Typ nu snart. Förhoppningsvis får jag göra det också för isse sa igår (till min enormt stora förvåning) att han ville se den!

Efter bion hängde jag och emmis ett tag innan jag for hem. Eller jag for till isse, detta har börjat kännas mer som mitt hem, det enda som saknas är mina katter och en vitlökspress.  Iallafall så kom Isak och Jimmy hem samtidigt som jag och då såg vi The hills have eyes 2. En film som är ganska äcklig

Idag klev jag upp 09.18. Hatar att sova länge som sagt så idag har jag hunnit mycke. Eller mycke å mycke hehe.. har duschat, tvätta hår, sminkat mig och ätit frukost! Nu hade jag tänkt krypa ner bredvid min söta kille som fortfarande sover, men oroa er inte jag ska väcka honom. Hörs sen kompisar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback