All that glitter is not gold

 
Som vanligt leverar sandra-bloggen med riktigt kassa bilder. Hoppas att tomten kommer med en ny kabel till min kamera. Eller så hoppas jag att han tycker jag varit extra schysst i år och ger mig en helt ny kamera.

Här är iallafall två nya, svarta, glittriga, skönheter. En paljettkofta (ser ju ut som en tröja på bilden?? men kolla noga då ser ni att de är en kofta) Tog en stor storlek för att få den lite oversize, mycke snyggare så tycker jag. Den andra glittertröjan har ju världens snyggaste rygg. Såhär ser den ut på:



Really nice, problemet är ju bara det här med vad man ska ha för brösthållare. Jag är inte stormförtjust i dom här klisterbh-arna om jag ska vara ärlig.... jag får helt enkelt vara bra-less

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback