svar på era kommentarer


Nu är det dags för mig att vara en bra bloggerska och svara på lite kommentarer:


Mor om people will let you down:

Dax för ett ordspråk tror jag. Jag kör också på engelska: "Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure you´re not just surrounded with assholes"

Svar: Mamma du är så otroligt klok.. Ett väldigt bra ordspråk som jag och min mamma vill dela med oss av till er alla.


Ella om gina tricot exclusive 2012:

Vilket datum exakt släpps den? Tacksam för svar!


Svar: Tror faktiskt den släpps till veckan!!! woop woop


Sara om Godnatt....:
Hej Sandra!
Tack för att du har denna bloggen och uppdaterar så ofta som du gör, läser din blogg varje dag. SLUTTTAA ALDRIIIIIIG, gör du det dödar jag dig.
Nej men hejdå!
Från en skånebo.
(((:

Svar: Sara, jag älskar dig!! Ska fortsätta blogga varenda dag tills dagen jag dör, bara för din skull! Love you ?


rebecka om Borde läsa om Berlinblockaden men jag gör det här istället:
Vad gör du för klass utan kolhydrater????!?

Svar: Enkel och faktiskt jävligt god (enligt mig, alla andra som smakat säger att den är äcklig) Den innehåller grädde, ägg och sötningsmedel (hermesetas). Sen brukar jag ha vaniljpulver, det finns att köpa vid kryddorna typ. Eller så brukar jag ha i lite kaffe för en kaffesmakande glass hihi mums. Också är det gott att ha i philadelphiaost!!


Anonym om I should be proud:

omg, sjukt bra jobbat! ungefär vad äter du på en dag?


Svar: Ja det är ju jävligt olika faktiskt. Och det beror vad det är för en dag. Förra veckan hade jag sovmorgon typ varje dag och då sover jag tills det är lunchdags, då äter jag frukost. EN OMELETT såklart. Sen är jag i skolan och sen äter jag middag och då är de väll kanske nått kött, sås, grönsaker. Sen hinner man ju inte äta nåt mer?? fast man blir ju jävligt hungrig på kvällen men då ska man ju ändå sova. Men har jag inte sovmorgon så äter jag ju på morgon (omelett hihi) sen lunch typ kycklingsallad och sen middag nåt annat vet ej. Svårt att säga vad man äter då det varierar men nu vet du TYP!!:)


Anonym om I should be proud:

Hur mycket väger du och hur mycket har du gått ner i kg?

Svar: Man får ju inte fråga vad en kvinna väger vet du väll!! Haha nää men det håller jag nog för mig själv, vet ej varför bara därför. Jag har gått ner typ 26 kg. Helvete så fet jag måste ha varit!!



Anonym om I love redbull:

varför är du sponsrad?

Svar: Redbull tog kontakt med mig pga. min blogg och frågade om jag ville samarbeta med dom. Sjävklart tackade jag ja.




Devetdu om I love redbull:
why god why :( haha du borde ju sätta in en liten redbull logga i headern ;)
Mor om people will let you down:
Dax för ett ordspråk tror jag. Jag kör också på engelska: "Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure you´re not just surrounded with assholes"
Svar: Inom en snar framtid kommer det ske mycket förändringar här på saandral.blogg.se. En ny design med rebull-tema är på väg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback