Som en sommarkväll

Ikväll har jag solat och sen varit ute på promenad med Ebba. Så jävla skönt väder det var, kändes som en sommarkväll!!!! Hade bara shorts och jag frös inte! Tyvärr hade jag inte nån sock heller så nu har jag fått skavsår av conversen............ jag hatar sockar, jag har aldrig sockar hemma.

Iallafall så gick jag ner till älven, trodde inte att dom tagit ut bryggorna men när jag såg att dom gjort det blev jag överlycklig! Älskar att sitta på en brygga, fast hade hellre gjort det med någon annan än min jobbiga hund, kanske en söt kille. IALFALLLLLLL så har jag landat här hemma och nu ska jag skriva ett hyllningstal... alltid ute i tid sandrali:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback