My day

Har haft en hektisk dag:

  • Skola till 4
  • Åkte med emma till stan, hon hade ett hököga och såg min pappa köra där så jag ringde han och fick åka me han hem
  • Kom hem och gjorde omelett, det enda matintaget för dagen, två omeletter. Förra sommaren gick jag på en omelett om dagen-dieten. (det var för att en kille från norge skulle komma hit hehe) Jag tror inte jag kan beskriva min kärlek till omelett. Jag äter omelett TYP varje dag och jag blir aldrig less.
  • Sen for jag och shoppade med mamma och fanny, kan visa vad vi köpte sen
  • Handlade på ica
  • Var på trädgården i ursviken, det är en affär med plantor, alltifrån petunior till haschplantor. Nä skoja mest blommor och vackra prylar
  • For och solade med fanny
  • Klättrade på ett berg och hängde vid en bäck

    Nu har jag landat hemma igen, och blir direkt rastlös (måste kolla upp om jag har en släng av damp)


Jag just nu i en grå dress, sjävklart med en redbull i handen. Och är ledsen över mitt blåmärke, KOLLA PÅ DET!!!! DET ÄR GIGANTISKT!! Tar upp hela sidan av låret, jag varnar er: spring inte in i hus. Jag får så jäävla lätt blåmärken, mina ben är alltid fyllda med blåmärken, därför har jag lite ångest inför studenten. Kommer måste ligga i sängen helt stilla veckan innan för att inte ha blåmärken....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback