MIN DAG

Hej på er, jag lever! Dålig uppdatering bara, min manager är jättesur men jag ber om ursäkt. Vill bara inte spendera för mycket tid vid datorn då det är så fint väder! 

Har ilalflall varit i skolan en liten minisväng idag, sen var jag på stan och skulle lämna tillbaka en kjol. Efter det körde jag hem och gick sedan ner till älven med emmsan. Hade inte sett henne sen i lördags och det känns som en evighet sedan. Vi hade inte setts på två dagar, TVÅ DAGAR!!!! det är för länge.



Jag innan jag gick ut, älskar att man kan gå barbent utan att frysa!!!! SOMMAR Nu på riktigt. Fast jag hade en jacka på mig också. Och nere vid älven hade vi tyvärr gåshud hela tiden pga. kraftiga isvindar... Men mer mot land gick det fingemang!!



Min fina lilla tjej på bryggan ?




På hemvägen plockade jag blommor. Det första fanny sa var: jävla tönt. Kan faktiskt hålla med henne litegrann men jag tycker det är jättekul att plocka blommor hihi.


Sen har vi pantat, handlat, solat, gått med ebba och nuuu ska jag skriva klart mitt tal. Skjuter upp det så jävla mycket för jag vill inte tänka på det. Tycker det är så jääävla jobbigt att hålla tal och jag försöker hela tiden hitta på sätt att komma undan. Men jag måste göra det imorgon, sista chansen innan betygen sätts ju. SJUKT!!! Fick veta idag att det är två veckor kvar??? Jag trodde det var MINST en månad. Jag har ingen koll på det här, jag vet inte vilket datum eller tid studenten är, jag vet inte ens vad man gör på studenten???? Herregud. NU MÅSTE JAG GÖRA TALET... önska mig lycka till snälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback