jag hatar Spencer Pratt



Nu när jag är inne i the-hills serien igen kommer jag ihåg vilken människa Spencer Pratt är. Han är helt jävla bombad i skallen och ful. Jag hatar honom näst mest av alla personer på jordklotet, den jag hatar mest är voldemort.

Spencer är dum, ful och elak på riktigt. Han är dum mot sin flickvän Heidi. T.ex. så målar han ett skitfult grafitti konstverk på deras vägg. jävla idiot. Sen möblerar han huset med t.ex. EN SPELAUTOMAT!!!! Också super han ner Heidi med tequila när dom är utomlands och sen lurar han henne att gifta sig med honom. Han sprider också rykten om Heidis bästa kompis Lauren att hon har spelat in en porrfilm. Det är hans fel att Lauren och Heidi inte är bästisar längre. Allt är hans fel. Han är också jättesär och dum mot Heidis familj och hans EGEN SYSTER!! Han är så jävla respektlös och så jävla dum i huvudet. Jag är jättearg på han


Till min familj och mina vänner: Träffar jag en kille som ligger såhär långt ner på badboy-skalan så måste ni stoppa mig. Om enda utvägen är att döda killen så kan ni anlita en torped så står jag för kostnaderna när jag insett hur fel han var. Tack på förhand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback