En jävla bra dag helt enkelt



En bild från idag när jag var uppe på berget och solade



Idag har varit en så jävla bra dag och jag är så jävla glad, allt pga. vädret. Hade skola sen träffade jag upp tjejerna för en runda på stan, sen körde jag hem och gick direkt ut med hunden på promenad. Hade bara shorts och det var fan jävligt varmt!!!!!!! Något som inte var kul med shortsen var att jag promenerade bredvid en muslim som hade lång kjol och slöja, hon måste ha tyckt att jag var värsta horan. Något som itne heller är kul är gamla gubbar som glor och tutar. Ska man inte kunna ha shorts är ju frågan????!??!

När jag kom hem la jag mig i solstolen och sen serverades det grillad oxfilé ute på altanen. Fyfan så gott. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen får vi se vart kvällens vindar för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback