Dagens shopping på auktionskammaren

Idag var jag, Fanny och Mamma och shoppade loss på auktionskammaren i Skelleftehamn. Det var en affär fylld med jättemycket snyggt!!! Tycker verkligen ni borde fara dit. Det fanns allt ifrån vackert porslin, modeinriktade skinnvästar för män och använda madrasser. Även mycket stolar och skridskor. Det blev inte så mycket köp för våran del men ska nog dit i helgen också.



Här är jag som tar kort på mig själv i spegeln på Auktionskammaren. I bakgrunden kan ni se otroligt vackra väggprydnader som jag ska ta en extra titt på nästa gång jag besöker stället.



Mamma och fanny spinkar runt i butiken. Som ni ser är det väldigt bra ordning så man kan lätt hitta det man söker. Något som också är väldigt positivt är att det är inget fast pris på sakerna utan man får buda ett pris som man tycker är lämpligt.

Detta var vad vi kom hem med:




1. En docka som är lite skottland-inspirerad fastsatt i en glasburk. Denna har jag tänkt ha i sängen som jag kan mysa med när jag känner mig lite ensam.

2. En hembränningsmaskin. Ska från och med nu börja bränna egen sprit så det är bara att hojta om ni skulle vara intresserade. OBS! Jag ansvarar inte ifall ni blir blinda.



Detta var dagens shopping och även ett litet tips från mig, alltså - Auktionskammaren i Skelleftehamn! En underbar plats fylld med smått och gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback