brudar, weed och vitt vin


En bild från idag, chillar i skolbänken. Snart är skolan över och jag är lite rädd men samtidigt känns det så jävla skönt. Har trots allt hatat skolan för det mesta, redan från när jag började förskolan.................

Idag har vi sett film och lyssnat på redovisningar. Efter det blev det en snabbtitt på stan och ett besök på suntan och beijer. Är det nånting jag hatar så är det fan beijer. Varenda gång jag varit där har jag så jävla tråkigt, förutom en gång när jag var där innan fest och det var bra musik. Men idag gick det bra, jag köpte två flaskor lim till pappa, dagens shopping yeey!!


Nu måste jag göra klart min sista jävla skoluppgift och sen käka nåt. Håller på att hungra ihjäl men det kan nog bli knapert med middag eftersom mamma dragit till barca och pappa jobbar med att återuppbygga vårt stall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback