Bio med littlesis


Ikväll blev det bio med syrran! Blev jävligt stressigt men vi hann just in time! Vi såg hungerspelen och den här säkert alla redan sett men jag tycker den var skitbra!!!!!! Skulle gärna vara med i hungerspelen faktiskt för jag skulle nog vinna mest pga. att jag gillar att döda andra jobbiga människor och jag är bra på klättra i träd.

På andra bilden kan ni se hur jag såg ut idag, jävligt tråkig och svart outfit men vädret var dåligt och då är jag också dålig. Scarfen är en äkta alexander mcqeen scarf, även den sponsrad av mcqeen him self. 

Iallfall så kom jag hem för ett tag sedan, har gått en promenix och nu funderar jag på om jag ska plugga eller se the hills. Vad tror ni jag väljer??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback