white shopping

Shoppade lite idag. Och jag råkade bara shoppa vita kläder, men jag älskar vitt. Allt såg dock jävligt fult ut på bild men sånt är livet

Ett linne som såg jävligt fult ut... men det är iallafall ett vitt fladderifaldder med rosa pärlor på!! Funderar på att ha det imorrn då det är partyparty ihop med mina nya rosa örhängen hihiii

En white skirt. Har redan en sån här fast svart, men en vit fluffy kjol behöver man alltid. Den här jäveln funderar jag på att ha på midsommar till min vita bustier som man får kopptissar i. Tåls att fundera på:) Annars kan den nog bli himla bra en helt vanlig sommardag ihop till en känga


Vanligt white linne. Har bara 319 vita linnen så tyckte jag behövde ett till. Nää men det här satt så himla fint och det var fint i ryggen och billigt hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback