Två bilder från min dag


Två bilder från min dag!

1. Såhär har jag sett ut när jag haltat runt på stan. Allt är från H&M utom halsbandet som kommer från glitter, så nu vet du det min söta läsare som undrade vart det var ifrån!

2. Käkade middag i parken med littlesis. Det var inte så kul för vi fick sällskap av två knarkare/alkoholister/alternativ båda två. Dom försökte få med oss på fest och sälja färsk kalventrecote till oss, vi tackade nej till båda.


Nu är jag hemma och jag är jättetrött, dricker redbull, chillar och ser ett teveprogram som handlar om ägg. Väntar på att sebbarn ska komma förbi ett tag så nu borde jag gå och byta kläder hej då vi ses väll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback