terrier

 
 
Hello my friends. Vaknade ganska tidigt idag för att jag ställt väckarn, annars vaknar jag aldrig. Så jag klev upp, åt omelett och spelade stardoll. Jag har tyväääärr fastnat i stardoll-träsket igen.  Igårkväll tänkte jag göra en tidigkväll, men istället fastade jag på stardoll till halv 3. Stardoll är jättekul

Iallafall så efter stardollspelandet idag så gick jag ut på en långprommis med vår lilla terrier och nu har jag just kommit in. Idag hade jag tänkt sola och bli jättebrun men det blir inte så jävla lätt när det är såhär jävla molningt.... men ska nog lägga mig ute ändå och läsa livet enligt rosa-boken och ta vara på dom små stunderna solen kikar fram.


Vi hörs väll sen kompisar ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback