stadsfesten 2010&2011

Idaaag kickar stadsfesten igång wihoooo! Det enda som är kul i den här staden. Såhär såg det ut 2010 & 2011:


 
Här var bilderna från 2010, Den på mig vid polisbilen är verkligen förskräcklig.... hehe.


Och såhär såg det ut förra året!! Jag har så sjukt mycket bilder på min dator, typ 20 000. Och mest bilder på mina kompisar som dom aldrig får se hihi. Men är ialalfall riktigt taggad på stadsfesti, tyvärr så jobbar jag fredag lördag men endå ganska bra tider så jag hinner dit endå. Fast jobbar till 21 på lördag och det känns ju liiiiite surt menmen para är ju para!! 

Hoppas vi ska dit redan ikväll för jag vill åka karusell. Jag älskar karusell. Och det har jag alltid gjort, enda sen födseln. Det bästa jag gjort i mitt liv var att åka karuseller på Disney Land, fyfan så kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback