So little time, so much to do


Nu ska jag avrunda kvällen på bästa sätt:

  • Tvätta bort sminket
  • Ta på mig min hello kitty- pyjamas
  • Smörja in mig med BUS (vet att många killar läser så måste kanske skriva att det är brun utan sol) så jag är fin imorgon
  • Dra ner alla möjliga rullgardiner så det blir kolsvart
  • Se SO LITTLE TIME. Åhhh det är så bra och jag får så mycket nostalgikänslor!! Ni måste se det. Och jag älskar olsentvilingarna, dom är så fina och rara. Vad gör dom nu för tiden? Går dom bara runt och är jävligt snygga och har jävligt fina outfits??? Isånnafall är det en sån karriär jag vill ha.


    Inatt ska jag sova så jävla skönt, hoppas ni också gör det ? Hörs imorgon pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback