smyckestjuven


Igår skrev jag ju om att alla mina smycken försvinner. Jag trodde det handlade om ett spöke eller vålnad som helt enkelt tog mina smycken. Men nej så var inte läget, boven till det hela var min mamma.

Först hittade jag två av mina örhängen i fönstret i datarummet. Och armbanden på bilden hittade jag nu i en låda, och MAMMA DU SOM FRÅGAT MIG VART SHAMBALLA-ARMBANDET I MITTEN VARIT OCH DU HAR VARIT SUR FÖR ATT JAG "SLARVAT" BORT DET!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sluta gömma mina smycken.

Är iallafall glad att dom är tillbaka för jag har alltid tänkt "åhh idag vill jag ha guldiga smycken" men nää då har dom varit borta. Älskar det med nitar, från BIKBOK om ni undrar!!!=)


Kommentarer
Postat av: Mor

Jamen sluta drälla dom överallt då!!! Å det är INTE jag som lagt undan shamballa-armbandet!

Svar: Men klart det är du!!!!!!!!!!!!!! Den låg ju med dom andra armbanden och jag skulle aldrig tänka tanken att lägga det i byrån med MÖSSOR I!!!! Skärpning
Sandra

2012-06-26 @ 14:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback