Sid och Nancy



 
Någon undrade vad den här boken som jag läste idag handlar om. Det ska jag ta och berätta. Den handlar om Nancy Spungen, ni vet hon som var ihop med Sid Vicious, basisten i Sex Pistols. Boken är skriven av hennes mamma och man får läsa om hela Nancys liv, från det hon föds till att hon hittas död med en kniv i magen på ett hotell när hon är 20 år. Boken handlar om allt jag gillar - psykiskt störda barn och droger. Nej skoja. Men den är jättebra!!!! Och sorglig och hemsk. Kan även varna er för en sak, läser ni den här boken kommer ni aldrig vilja ha barn.

Kul med boktips på bloggen va? Hihi. Ska göra det här till en bokblogg istället. Fast jag läser ju inte så mycket böcker. Antingen läser jag den här boken, harry potter eller typ Bert.



Här har vi dom, Sid och Nancy. Sid dog också ett litet tag efter Nancy, när han firade att han släppts mot borgen för mordet på Nancy............ herregud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback