sandra svarar

Nu på senare tid har jag varit en dålig bloggare och knappt svarat på era kommentarer... förlåt mig. Men nu när jag har en stund över innan jag ska fara på soptippen med pappa tänkte jag svara på era funderingar!!


Sara :

Du hade ju mörkt hår för typ ett år sen? Hur gjorde du för att få sån fin blond färg som du har idag?

Svar: Sii du har rätt jag hade väldigt mörkt hår faktiskt. Och jag hade haft det skitlänge så jag var sugen på en förändring. Så jag tog mig helt enkelt till frissan och slingade håret, dyrt som attan men hellre det en en ful blekning hemma, det hade nog slutat förjäävligt. Och man blir ju tyvärr inte blond direkt utan man måste gå igenom en lång process för att gå från väldigt mörkt till blondt! Ungefär såhär såg min resa ut:


Bild 1: Såhär mörkt hår hade jag från början 
Bild 2: Så såg det ut efter en slingning, jag var jävligt onöjd kommer jag ihåg hehe. Såg ju bra ut på den där bilden men i verkligheten tyckte jag det var oranget........
Bild 3: Här hade jag slingat håret en gång till, jag undrade varje dag varför dom gjorde en extremt ljus polisong...
Bild 4: Klara slingade mitt hår och jag blev nöjdare än alla gånger jag var hos frissan
Bild 5: Efter en vecka i Ayia Napa blektes håret men mest uppe på skallen som ni kan se
Bild 6: Här hade jag lagt i en uppljusande toning och då blev det mycket jämnare och finare

Efter det har jag väll fortsatt slinga och färga, helvete vilket jobb det har varit att gå från mörkt hår!! Och en maaassa jävla pengar kan jag lova



Anonym:

vem fan är det som orkar kliva upp och ta dina bilder varje morgon?

Svar:  Har du hört talas om självutlösare?? Einstein..



Anonym:

Lärde du känna isak och sebbe under gymnasiet, eller innan? :P

Svar: Sii lärde känna dom när vi började i samma klass på gymnasiet:)




Läsare om: jag - nyvaken och ful 

nyvaken och snygg :D, Hur blev du så bra vän med isak och sebbe. känt dom sen förut?


Svar: Hehe kul att sebba och isak får uppmärksamhet i bloggen!! Som sagt så började vi i samma klass, sen vet jag ej hur vi blivit så bra vänner. Gick ju i en klass med 3 killar och resten tjejer, ingen höjdare för mig då jag oftast kommer bäst överens med killar. Men jag fann mina två polare Isak och Sebbe och det är dom jag kommer sakna allra mest ur klassen:'( Men jag ska se till att vi ska ses på fritiden också

Här är vi - klasskompisarna. Men nu är vi inte klasskompisar nu är vi kompisar på fritiden och bio


Anonym Om: gummibåt

Haha jag vet en tjejs blogg som är typ exakt som din vem är wannabe vem haha;)


Svar: Konstigt.. min blogg handlar väll mest om mina kompisar, min shopping, red bull och vad jag gör på dagarna. Konstigt om någon gör samma och har samma kompisar




Carro Om: sola solle

Fin och underhållande blogg du har här! :) hade bara en liten undran, om du har något jobb just nu och vars isåfall?

Svar: Jobbar på en äldreboende, inte direkt mitt dream job kanske. Men mitt drömjobb är att inte jobba alls. Jag och min pappa pratade om det igår, vi sa att vi inte är gjorda för att jobba. Vi vill bara åka båt och festa
 
 
 

Anonym Om: sko 

Vars är skorna ifrån? Sjukt snygga ju!



 

Svar: Ja visst är dom!!!!! Du får gärna beställa ett par extra om du tänkte köpa dom (som en gåva till mig hihi). Men dom kommer iallafall från Melba.se !




Anonym Om: sequin bra

Var finns den att köpa :)???


Svar: Hittade denna goding på ebay!! Tror jag sökte på "sequin bra" faktiskt



Anonym Om: min lilla kattkille

Så himla fint halsband!! (och tjej:)) Vars har du köpt den??


Svar: hihi tack! Det är min lillasysters, men hon har köpt det på glitter:D


UPDATE: det kostade till och med 350 kr... fyfan så dyrt!!




Anonym Om: godnatt

Vem är din kille då? Tror inte du har någon:)


Svar: Haha den här kommentaren tyckte vi var jätterolig!! Vi = jag och mina polare. Vadå tror inte du har någon?? Det låter som att jag är för ful för att få en kille





Nuuuu hoppas jag ni blivit lite glada iallaflall ? Och undrar ni något mer är det bara att fråga på!!
 

Kommentarer
Postat av: ffff

kan du inte göra ett inlägg om din viktnedgång?

2015-11-30 @ 17:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback