ryggsäck

Förut när jag hörde ordet "ryggsäck" fick jag kalla kårar. Hade bara minnen från barndommen när man skulle ha en ful ryggsäck med gympakläder i (gympa var förövrigt det värsta jag visste och har alltid hatat det, är så jävla glad att jag ALDRIG mer ska närvara på en gympalektion). När jag blev för cool för ryggsäck började jag använda en plastpåse istället, men mamma gjorde uppror och sa att jag såg ut som en tattarunge. Då köpte vi en rosa ryggsäck som var jävligt ful. Jag börjar må psykiskt dåligt när jag skriver om ryggsäckar. Om jag inte tänker på mina egna ryggsäckar så tänker jag på "Dora utforskaren" när hon sjunger "ryggsäck, ryggsäck" också ska man sjunga med för att få kolla i hennes jävla ryggsäck. Dora är den mest irriterande människan jag vet.


Men nu är det inte ful rosa puma-ryggsäck, eller Doras röda ryggsäck på bilderna utan en jävligt snygg en. För faktiskt är det ju jävligt praktiskt med ryggsäck, tänkt så jävla mycket lättare det är att bära alkoholen på ryggen än i handen! Och som  sagt så är den jävligt snygg. Jag spenderar alldeles för lite pengar på väskor... det ska det bli ändring på snarast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback