mintklänning


Klänning - H&M

SKO - Skopunkten, dom är så jävla trasiga att jag vet inte vad jag ska ta mig till. Men jag vill ha exakt dom här och inga andra, tyvärr finns dom inte längre och det är ett stort problem i min vardag...

Armband - Ett med nitar från bikbok, ett svingammalt från lindex som jag köpte i åttan, och ett annat med diamanter som jag hade nyårs 2010/2011 xD


Nu har jag duschat och fixat till mig, ska iväg en sväng på stan och sen ha middagsdejt med mina bästa kompisar av det andra könet. Hörs kanske mer idag, kanske inte, hej då ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Finns Klänningen kvar att köpa?:-)

Svar: Tyvärr så tror jag ej det! Inte i Skellefteå iallafall! Tror den tog slut väldigt fort faktiskt..
Sandra

2012-06-26 @ 17:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback