mina grabbar skriker shoo när jag glider



Såhär såg min gårkväll ut! Vi for som sagt till byske för att se brudarnas fotbollsmatch. Efter den åkte vi runt lite i bilen ovan och sen var vi hos Jens ett tag. SEN for vi på ica morön och handlade, jag älskar affärer som har öppet länge. Ica morön har öppet till 11 och det är jättebra tycker sandrali.
 
Just nu sitter jag och dricker kaffe, ska snart he mig ut på promenad med jycken. Sen ska jag åka in till stan och sen hem igen för att göra mig redo för fest. Jag är jättetagggggad. Hoppas man kan vara barbent för annars har inte jag några kläder att ha tyvärr. Fast jag vet att jag kommer bli sjuk. Eller ja sjukARE har redan blivit jävligt förkyld för kvällarna är så jävla kalla..........
 
NU ska jag tömma diskamaskin vi ses
 
p.s. det här skulle ha kommit upp för typ två timmar sen, fattar inget av nya blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback