min framtid

Mor om GOODMORNING:
Jaa, det är vi alla jättesugna på att få veta!!!
IP: 94.254.100.180 12 Juni, 18:18
Anonym om GOODMORNING:
Vad ska du göra nu när du har gått ut skolan? Planer på att jobba? läsa vidare? berätta:)!

Anonym om GOODMORNING:
Vad ska du göra nu när du har gått ut skolan? Planer på att jobba? läsa vidare? berätta:)!


Mor om GOODMORNING:
Jaa, det är vi alla jättesugna på att få veta!!!


SVAR: Ja jag har faktiskt planerat det här väldigt noga och jag kan lova er att min framtid ser ljus ut. För det första ska jag gifta mig med Jax Teller, han som är med i sons of anarchy ni vet. Vi ska bo i en snygg lyxvilla i ett varmt land, fast inte vilket varmt som helst såklart. Jag skulle inte vilja bo i typ saudiarabien, där får man ju fan inte ens köra bil om man är tjej.... och jag ska ha en snygg bil kan jag lova er. Men Jax hoppas jag fortsätter med vapenhandeln så han kan försörja mig så jag kan tillfredställa mina behov. Då menar jag köpa redbull och shoppa dyra kläder. Vi ska även köpa en söt liten hund, inga barn för det verkar jobbigt och jag vill inte gå upp i vikt.



En bild på oss i framtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback