let's go fucking mental



Nu är jag redo för att fara på party & såhär ser jag ut!

Linne - Det nya från gina
Shorts - Förstora i fejkskinn från H&M
Örhängen - H&M OCH SKO H&M

Ikväll ska vi till Byske av alla ställen i världen, men blir nog bra det!!!!!! Är två timmar kvar tills vi ska fara och jag är redan rastlös......... Men snart ska vi iallafall äta grillat kött mm mums.

Ska nog ta det lugnt ikväll med alkoholen, är ju ändå midsommar imorgon och då vill jag helst inte vara döende! Jag hade tänkt kliva upp tidigt och gå ut i skogen och göra mig en krans. Vi får se hur jag lyckas med det...

Men hoppas vi ses på lanternan ikväll ♥ Have fun everybody, nyktra som onyktra ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde: bränna - 1000:- på suntan

Svar: oops my bad!
Sandra

2012-06-21 @ 21:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback