jag - nyvaken och ful


Goodmorning!! Här är jag - nyvaken och ful. Har sovit typ 11 timmar så skööönt hehe. Nu har jag nyss ätit frukost och snart ska jag ut och lägga mig i solen. Idag har jag ett uppdrag: BLI BRUN!!!!!!!!!!!! Så ska ligga blixtstilla i solen i minst 22 timmar.

Först en kopp käfi. Sen ska jag ta med mig en bok och lägga mig, vet ni hur länge sen det var jag läste en bok?????? Det är för att jag har gått i skolan, då har man aldrig tid. Så nu i mitt nya liv ska jag läsa många böcker. Men har ett problem, tror inte vi har nån bra som jag inte läst. Kanske ska läsa "inte som andra döttrar" för 411:e gången. Det är min favoritbok, det handlar om Nancy som är ihop med Sid ur sex pistols ni vet. Eller så far jag på biblioteket. Jag älskar att vara på bibliotek men jag har aldrig någon som vill följa mig dit... :'(

Nej nu ska jag sluta babbla, let's go fucking mental

Kommentarer
Postat av: Läsare

nyvaken och snygg :D, Hur blev du så bra vän med isak och sebbe. känt dom sen förut?

2012-06-13 @ 18:20:55
Postat av: Anonym

Åh den boken är så braa!!!

2012-06-13 @ 20:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback