jag älskar sommarlivet

Alora my little lovers. Sen vi hördes sist har jag hunnit med en hel del, igår hängde jag först med emma och evelina på kanotudden, väldigt mysigt. Sen fick vi förstärkning av fler polare och for och badade i evans pool! Varmt och skönt och myggigt som faan. När vi blev less gick vi in och såg MMA till typ klockan 2 och sen somnade jag med den bästa killen


Två bilder från kanotudden!!


Idag har vi varit på vitbergsbadet hihi. Det var faktiskt väldigt kallt och jag frös. Jag har blivit världens jävla badkruka, förut badade jag i alla temperaturer och tyckte det var skönt. Nu fryser jag alltid och blir ledsen. Men badade iallafall en gång i varmpoolen hehe. Men de var skönt att bara ligga och chilla och läsa en tidning hihi


Kom hem för ett tag sen, har ätit middag och nu ser jag harry potter och dricker kaffe mmmihii. Är så jäkla trött så funderar på antingen powernap eller utflykt i skogen. Vad tror ni piggar upp mer??? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback