hejsan hejsan

 En bild från igår!

 
Godmorgon på er mina små bäbisar. Igår var en bra kväll, vi började med förfest på en gräsäng. gräs-äng. Där var det partytält, musik och mygg. Men de var bra!! Sen gick vi till lanternan och det var också kul. Sen for jag hem tidigt som alltid när jag dricker alkohol, jag suger på fest nuförtiden.. Förut i mina yngre dar (i höstas) ville jag typ alltid festa till morgonen men nu vill jag alltid hem eller på kungs och äta mat.

Idag vaknade jag vid 10 snåret, mådde röv. Men nu mår jag bra igen:D Det var bara en liten baksmälla de där. Har ätit omelett och druckit fun light - mmm - det bästa av två världar. "Nu ska jag ta mig en kopp kaffe så man blir som en männisch." Ännu ett klokt citat av min pappa Kent. Min pappa Kent är min idol och jag liknar honom mer och mer för varje dag. Det är inte positivt säger mamma.


Nu ska jag lägga mig ute och soooolaaaa och läsa bok!! Sen gå ut i skogen och göra krans hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback