hej för första gången idag

Hej på er kl är snart 9 på kvällen och ni har inte hört ett ord från mig, illa jag vet. Men jag har på riktigt haft fullt upp hela dagen. Vaknade hos isak av att mamma ringde vid 10. Då klev jag motvilligt upp och fixade mig och sen träffade jag lilla emma p på stan. Käkade lunch ihop innan hon börja jobba den lilla skruttan. Sen gick jag en shoppingsväng ett tag innan jag mötte upp Isak S och hans polare. Hängde med dom innan jag träffade my family, sen blev det stressigt som fan för mig att hinna till jobbet but I DID IT.

Nu har jag alldeles nyss kommit hem och har suttit mig och relaxat för första gången idag. Nu är frågan, stadsfesten ikväll??? Eller köpa nödvändigt smink och sola solarium?? Alt.2 hade ju varit det klokaste valet eftersom jag börjar jobba 06.45 imorrn.....


Här är dagens outfit! Isaks byxa och sons of anarchy-linne. Nej ja skoja det här var bara min sminka-mig-outfit innan jag tog på mig riktiga kläder hihi. Hej svej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback