godnatt min skatt



Här är jag just nu, in my lovely bed, redo att släcka mina ögonlockar hihi. Men är deprimerad för jag har en fuldag. Alla ni av de kvinnliga könet borde veta vad jag menar, en dag då man känner sig jävligt ful. Har dessutom mått illa och haft ont. Mått illa för jag ätit dåligt, och vågar inte äta mat på kvällarna utan mår hellre illa. Det är jobbigt och jag orkar inte göra nåt. Haft ont i foten har jag också haft, bara för att jag var utan plåster i typ en kvart. Det här jävla brännskadesåret har jag haft i 15 jävla dagar nu........................................ blir galen

Nu ska jag iallafall sova och hoppas att jag vaknar upp som en ny och glad tjej. Men ska först se något avsnitt av new girl, var skitlänge sen jag såg det så det blir kul hihi. Tar en paus från hajfilmerna för jag har drömt om hajar varje natt. Jaja godnatt på er ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback