fullt ös medvetslös



Hejhej på er!
! ♥ Såhär har jag sett ut idag när jag lunchat med emma, gått en sväng på stan med emmorna och corn och slutligen besökt systembolaget. Skjorta, kavaj och röda byxor var inspon för idag. Fast istället blev det tisha från barca, kavaj och svart läderbralla. Kavaj var ju iallafall rätt

Har hunnit komma hem och gått en sväng med syrran och vovven och nu ska jag svira om för att käka middag på olles med the class. Fullt ös medvetslös denna vecka så bloggen och jag blir lidande. Blir inge fullt ös medvetslös då det gäller supande för då blir jag fet och då kommer jag tyvärr inte komma i min studentklänning för den är så jävla tight. Aja hörs !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback