fest&party

Nu har jag duschat, sminkat mig och svirat om till festkläder. Har stressat som ett jävla as. Nu är jag helst slut och skulle helst vilja ta ett dopp i en pool, det är jättevarmt vet ej om det är för att jag typ har feber. Därför tyckte jag det var ett smart val att vara barbent ikväll. 

 

Näääää nu hoppas jag mina polare blir klara snart så vi kan dra och påbörja partyt!! Vi ska parta och grilla kött i det vackra sommarvädret!! Så himla bra. 

 

Såhär ser jag ut ikväll!

 

Linne - BIKBOK för 50 spänn ett riktigt jävla kap.

 

Virkade shorts - Gina

 

Örhängen - NYA som jag köpte idaag från H&M!!:):)

 

SKOR - DESSA:::::: 

 

 

Nu när jag tagit studenten kan jag äntligen börja använda mina bäbisar. Tyvärr så sitter remmen RAKT på min brännskadejävel. Men har tejpat och plåstrat som fan så hoppas det går an!!!

 

Nu ska jag måla naglarna, hoppas ni också får en bra kväll och att vi ses på klubben! Hej dååå ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback