en väldigt positiv sak med en syster

Det finns mycket positiva saker med att ha en syster. Inte bara att man alltid har någon att busa med utan det är också jävligt bra att vi kan dela kläder. Fast på senare tid har det snarare varit jag som delat med mig av mina kläder. Men igår fick fanny en shoppinguppenbarelse, äntligen börjar hon likna mig ♥ Hon tänkte: fullt ös medvetslös och shoppade upp hela stan. Jag blev jätteglad



Här får ni se vad hon kom hem med! Det rosa/vita dipdye linnet har jag kollat på skitmånga gånger och blev jäätteglad. Och det snygga halsbandet!! Dör. Och vita shorts och jaaaaa allt hihi kul för mig och fanny då

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt, :D



Hade lite och göra så jag skapade 2st headers :P

http://s7.postimage.org/94il1mtxl/dawdawfawfawfawghw.jpg http://s11.postimage.org/716jy5wld/dwadawfawfawfa.jpg haha:D



2012-06-05 @ 18:31:50
Postat av: Anonym

Love the things! I tried on the white gina tricot shorts, but the fabric was to transparent and uncosy for me :)

2012-06-05 @ 18:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback