en fullspäckad dag i mitt liv


Hejsan hoppsan lillebror
. Idag har jag haft fullt upp. Började dagen med att fara till Sara för att fixa henne inför balen. Helt underbart fin blev hon!!!! Vi fick alla moderskänslor och blev helt rörda när hon stod där i sin fina klänning!!! Åhhhhhhhhh tjejen ♥

Sen följde vi med när dom skulle fotas (med vi menar jag såklart jag och mina två följeslagare, emmorna) Sen gick vi runt på stan ett tag och kollade sen på balen! Alla var så himla fina men jag är glad att jag ej gick för jag hade nog aldrig vågat. Antingen hade jag blivit så jävla nervös och typ fått utslag och flännat eller så hade jag varit packad och pinsam. Så det var nog bra för alla att jag avstog, speciellt bra för min plånbok. När vi var nedfrusna och blöta och kalla gick vi och käka på dallas, smaskens. Efter det tog vi en åktur på solariet och sen råkade vi hamna på fest. Nu är jag iallafall hemma i min sköna säng. Meeeen en bra och kul och spännande dag har jag haft!



Såhär har jag sett ut idag, det var iskallt. Man kan inte ha ett linne med hål i för kommer det kalla vindar på mag-partiet är man ju helt jävla körd!!!!! Snälla moder jord kan vi få sommar nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback