2012-06-26&27

Hello my friends ? Igår var jag först på stan en sväng, det finns ingenting, jag HATAR HATAR HATAR REA!!! Bara gammal skit som ingen vill ha, åhhhhhh. Men sen mötte jag iallafall upp mina vänner Sebbe L & Isak S. Vi åt mat på dallas och chillade vid älven. Jag vet varför vi är så bra vänner, vi har samma intressen (brudar, weed och vitt vin) och samma humor.

Sen lämnade isak oss och jag och sebbe for hem till han och chillade. Han spelade the sims och jag kollade i skolkatalogen och var med hans fula katt Wilmer. Sen for jag till min hjärtevän Isak G. Det finns många Isak i mitt liv så jag ska använda mig av första bokstaven på efternamnet för att undvika missförstånd. Iallafall så for han och jobba imorse men jag sov vidare hihi och kom nyss hem. Ska dricka kaffe och sen lägga mig i soolen fast det är iskallt



En jävulskt jävla ful bild från igår som Isak S fotograferade på mig och Sebastian, jag skrattade och var ful



Här är en bild på oss tre som jag hittade när jag kollade i skolkattan från tvåan, vi var kompisar redan i ung ålder. Det här är inte min favoritbild på mig själv kan jag lova. Nä nu ska jag nog gå ut på promenad innan jag ser ut som på bilden. Min största skräck här i livet är att gå upp i vikt, väger mig varje dag och är det någon gång jag väger 0,5 kg mer blir jag djupt deprimerad hela dagen. Kan fan inte tänka mig nått värre helt serri, jag skulle hellre drabbas av en dödlig sjukdom än gå upp 5 kg. Nä nu ska jag sluta hehe hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback