trästockfestivalen 2012

 
Nu är det dags för trästocks igen! Förra året jobbade jag hela jävla helgen, börja 7 på morgon och sluta 9 på kvällen. Exakt likadant är det i år:) Förutom idag!! Och som tur är så är syster sol idag så hon ska jag vara med, vi är polare. Iallafall så blir det typ förfest här i furunäs och sen styra kosan mot trästocks!!! På bilden är det vi på trästocks år 2009. Då var vi duktiga nyktra tjejer. Förutom att vi drack en 3,5a öl i ett tält med några pitebor. Nu tänkte jag hoppa i duschen och börja fixa mig, kommer ta tid för jag har INGEN aning om vad jag ska ha på mig ?? Är inte beredd på det här med festivalkläder, man kan ju lixom inte ha klackar på en trästocksfestival..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback