suicidal


Just nu är jag sur och arg, det finns många bidragande faktorer. Jag kanske har pms, har man pms fast man aldrig har mens? hur ska man då kunna veta när man har pms och inte bara är allmänt suicidal?

Iallafall här är de dåliga sakerna i mitt liv:

Idag har jag försökt sola men det blåste isvindar och kom moln hela tiden, så jävla irriternade.
Drack ur ett glas när jag till min stora fasa upptäckte att det var en stor jävla insekt men äckliga jävla vingar i glaset. Jag dog
En fågel flög in i mitt huvud. Jag HATAR fåglar dom har så jävla äcklig pälsdun och äckliga och fula fötter. Jag dog igen
ALLT har krånglat för mig idag - min dator, min kamera och min iphone. Hatar när tekniska prylar inte fungerar för jag kan inte leva utan dom.
Har en ful-dag. Jag hatar såna dagar, utseendet är allt och när man är ful har man inget.
Har inget att ta på mig. Har inte shoppat på länge och har alltså inget nytt plagg och har därför grov panik. Hittar absolut inget fint i garderoben. Kanske för att det är heeeelt jävla kaos i min garderob och man ser INGENTING av vad som finns där tyvärr.
Jag är fattig. Tyvärr så kommer jag nog alltid vara för fattig enligt mig själv. Är så jävla mycket saker jag vill ha. Och ja, man kan köpa lycka det har jag märkt varje gång jag är på stan


Nu ska jag städa mitt rum och sen gå på en promenad, eller helt enkelt ta självmord vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback