ska viåka utomlands eller

Mina kompisar

Tjoo läget?? Ikväll jobbade jag till 21.30 och sen åkte jag hem till emma P:et Pehrsson där även Cornelia Och Signelia var. Vårat uppdrag med kvällen var att planera en kommande resa. Det gick sådär och jag undrar hur fan detta slutar. Jag hoppas det slutar bra. För jag vill inte vara i det här landet längre. Jag vil sola, bada och dricka gratis shots och dansa på en stripperpole. Skoja been there done that. Skoja igen. Eller??

Jaja jag kom iallafall nyss hem och nu ska jag lägga mig och se lite Kardashians och sen sova. Utan min kille isak G. Hoppas jag kan sova gott endå för imorrn är jag LEDI och det ska vara gott väder. God natt mina vänner och ovänner hoppas ni får ett bra VS. dåligt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback