shoe-cravings of today

 
Dom här skorna skulle jag vilja ha idag. Forni trippar ju runt i dom varje fest och jag blir så jävla avundsjuk. Dom här är ju typ perfekta - perfekt höga, fin platå, snyggt med peeptoe, classy med beigt och pricken över i:et är såklart ankelremmen med guldiga nitar. Så jävla fina...... finns att köpa på Bershka men tyvärr så finns ju inte den affären i det här landet (sverige).

Som tur är ska jag snart besöka ett annat land, nämligen Espania. Och gissa vilken butik som finns där?? Jo Bershka!! Resekamrater: Vi måste besöka staden Palma, där är shoppingen nåt så jävulskt bra. Tack på förhand annars åker jag själv då finns det risk för våldtäkt eller trafficking och då måste ni ha det på erat samvete om ni inte följer mig ?
 
 
Såhär snygg är Forni i klackarna... god damn. Jag älskar Forni, hon är så vacker och klok och fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback