sandra svarar igen

 
Svar: Ja ful är bara förnamnet.... Anmälde det iallafall till facebook så nu är fejkkontot borta!!:) Men skulle jävligt gärna vilja veta vem det var för jag ska hemsöka denna person efter jag dött.

 
Svar: SAANDRALI heter jag på instagram, följ mig gärna:D:D fast har blivit ganska dålig på instagram
 
 
 
 
Svar: I miss you too my love:(:( :'( <3 tycker att vi snart ska ses och det riktas mot dig och dina kollegor ?
 
 
 
 
Svar: Dom här frågorna fick vara med på samma bild för alla är från en och samma person men som låtsas vara olika:) Du måste verkligen vara väldigt nyfiken på vad jag har för byx-storlek haha ! Vad man har för storlek varierar ju extremt mycket, beror ju på material, affär osv osv!!! Har inte köpt jeans på länge men shorts har jag väll oftast 34 eller 36
 
 
 
Svar: Ni är många som frågat om mitt sons of anarchy linne. Jag förstår varför, det är skitcoolt. Älskar det och skulle vilja ha på mig det just precis just nu, istället för min bikini som sticks. Iallafall så köpte jag det på stadsfesten i ett sån här stånd, och såna borde ju finnas på typ alla festivaler och skit så ni kan ju åka runt i Sverige och kolla. Köpte det tack vare David, tur du sa att jag skulle köpa det, mitt bästa köp den här sommarn!
 
 
 
Svar: Tack!! Fyllekäk är ju de bästa som finns hehe, dessutom mår jag inte lika jävligt dagen efter om jag äter nåt. Brukar oftast käka sallad, gott som fan (har aldrig gillat hamburgare) och nyttigt hehe. Har hänt en gång att jag ätit burgare, och ja då åt jag bara köttet. Det var på stadsfesten, det var äckligt och jag fick dressing på min vita kjol. Det gör jag inte om

 
 
 
 
Svar: Världens bästa Isak. Ni kan få se en bild på honom när han är söt och dricker ur en mugg. Finaste ??? tycker om honom så mycket att jag tror jag ska spricka ibland
 
 
Svar: Tack Malin, du gör mig så himla glad!! :) Har hängt med på din blogg och du är ju minst lika duktig tjejen!! Kramar i massor till dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback