prinsessa, peter pan och catwoman

Hej mina små vänner ? Igår blev det lite spontant me fest för mig, sigge och evelina. Vi förfestade hos Signe med två pojkar, sen gick vi till en annan förfest och sen styrde vi mot olles. Var där tills det stängde, sen käka vi sen for ja till min kille och sovde på soffan. Vi var inte ovän, jag var bara för trött för att gå. MEn vaknade vid 6snåret och var jättearg för att jag somnade på soffan. Men då förflyttade jag mig till isse och då blev jag glad igen.

Idag har vi varit på stan, jag isak och hans bror. Sen åt vi på subway med Sven. 

 
Jag har försökt leta jättelänge efter en bild på oss tre, men jag hittade bara den här. Hahhahahaha......... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback