pictures

 
Såhär såg min gårkväll ut, den va kul. Idag har min dag varit mindre kul, har  varit konstant stressad. Jobbade 7-12 och de var stressigt som fan, sen kom jag hem, fick veta att jag var tvungen SKYNDA mig till stan för att fanny hade ärenden att uträtta. Som en snäll syster jag är så skyndade jag mig att duscha håret och sen drog vi. Gick på stan ett tag, sen kom jag hem och har bara hunnit sminka mig och nu har jag äntligen en lugn stund då jag äter middag - grillad chicken. Men den lugna stunden varar inte länge, ska iväg och jobba nu igen till kl 21... Men jobbar med min cousin så det blir nog kul och bra.

När jag slutar blir det nog trästocken igen! Fast jag är tröttare än fan själv. Men man lever ju bara en gång. Tyvärr måste jag vara nykter igen för imorrn börjar jag jobba 7 ännu en gång. Jag kommer fan bli utbränd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback