outfit

 
Här är min outfit just nu. Har en svingammal spetsklänning från bikbok + kjol + ännu gamlare jacka. Har tänkt slänga den här jackan så jävla många gånger men har alltid ångrat mig i sista sekunden. Tur det för idag kollade jag runt på bloggar och såg en fin tjej som skrev om blåa mockajackor, då kom jag på - jag har ju en. Älskar när man hittar nåt gammalt som blir som nytt hihi fattar ni.
 
Troligtvis måste jag byta kläder då det verkar vara nåt jävla antarktis här i Skellefteå idag. SERIÖST??? Håller på frysa ihjäl fast jag är inomhus. Och jag dog då jag cykla till jobbet imorse, 10 grader och isvindar var det. Svensk sommar suger anus, jag ska utomlands. Och svensk vinter är ju det värsta som finns så jag måste helt enkelt flytta utomlands, vill inte leva här.

Nu ska jag iallafall kila iväg to work, I hope you have a fun evening everybody I love you, see you tomorrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback