orka inte blogga

Me right now - showing my whole bra and looking fuck*ing tired beacuse I'm fucking tired.

Hej på er. Idag har jag inte orkat bloggat, jag vet att den enda som bryr sig är jag men vafan. Jobbade till 4 och var så jävla trött efter det, for hem och solade, fixade mig (tog 19 år för jag visste inte vad jag skulle ha för kläder) och sen ikväll har jag varit hos min mormor. Jag älskar min mormor

Nu eller snart tror jag att isse ska hämta upp mig. Fast det ska inte bli lika kul som vanligt för han ska hämta mig för att lämna mig hemma hos honom medans han är ute med polare. Jag är en såkallad toffel som egentligen borde spela svårfångad. Men när man redan fångat får man vara toffel. Jag slipper iallafall sova själv en hel natt. Tyvärr måste jag vara med isak på morgonen och de ska ni veta... hans morgonhumör är inte att leka med. Imorse var han förbannad på mig för att jag hedde hår på honom när jag skulle pussa honom... tur att han är söt och jag älskar han endå
 
jaja nu ska jag packa en väska med kul saker som jag ska roa mig med tills jag ska sova. t.ex. uno det är ju ett roligt spel men kanske inte så roligt om man är ensam. vi får se hans katt betty kanske är hemma. Fyfan märker ni att jag är trött eller??? det är då jag skriver såna här sära saker. Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback