nice häng

Hej alla mina små kycklingar. Gick bra att jobba, fast var så jävla trött och less. Hur fan ska man orka jobba hela jävla livet tills man går i pension? Nää tacka vet jag ett liv som rockstjärna med sex, drugs and rock n roll och sen dö ung. AJA for hem och käkade middag och tog en dusch innan jag for ut och hängde med emmawi.
 
 
Har saknat att hänga med min lilla brud. Förut var det standard varje dag, under skoltiden. Vi sket alltid i att plugga och for istället och var med varandra, varje jäkla dag! Nu när vi jobbar är det andra tider:'( jaja var mysigt att få rå om henne en kväll ?

Kom nyss hem och fryser som en bäver på bahamas. Helvete vilja jävulskt kalla "sommar"kvällar. Kan ju inte kalla detta sommar.... fan jag måste dra från sverige eller iallafall detta jäävla norrland...... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback