news

 
Börjar som vanligt mina dagar med att kolla runt på webshopar hehe. H&M har fått in lite nytt! kul va. Fin byxa fin jacka.

Annars så klev jag upp ganska tidigt idag, var skittrött men vill ändå inte sova bort dagen. Är ju fan slut sommar snart!!!!!!!!!! Ska bara sova en timma varje natt så jag får ta del av sommaren fullt ut. På morgon har jag ätit omelett och sett Chloé Kardashian gifta sig. Jag blir helt bölig och har sett det flera gånger nu. På senare tid har jag blivit bröllops-fantast. Älskar bröllop och jag vill gifta mig nu. Ska fråga Isak om han vill. Chloé hade bara känt sin kille i en månad innan dom gifte sig och jag och Isak har ju känt varandra mycket längre än så!!! Så jag tycker vi borde gifta oss.

Idag är jag ledig och solen skiner ida ida ida!!!  wiho nu ska jag ut och pressa för att försöka få en sista bränna innan höst 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback