mot jobb

Jag just nu - trött som fan och inge mascara på nederfransen. Därav det ko-liknande utseendet.


Idag gjorde jag den värsta tabben jag kan tänkas göra. Klev upp 6, trodde jag började 7 men då kollade jag för säkerhetsskull och självklart börjar jag 8... jag tror jag måste börja ha lite mer ordning. Men iallafall så hinner jag diska stekpannan och dessutom cykla till jobbet, då blir jag lite mer omtyckt av mina föräldrar. Jaja snart är det dags att dra så vi får höras senare. Slutar 12! Fast börjar sen 4 igen.... alltså det här med delad tur... har sagt det för och säger det igen: Den människa som kom på detta - I curse the day you were born

Vi hörs vid 12!! Då ska jag hem och pressa. Jag har blivit så jävla blek, syns inte på bilderna för min webbkamera gör så man ser brunare ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback